Kundeservice

70 60 50 05

PriceRunner Op til 50.000 kr Kobsgaranti
e-mærket virksomhed

Juleudsalg !
Spar 30% på alle kontorstole op til Jul og med levering foran døren. Alle bestillinger fra d. 25. november kan byttes T.O.M mandag d. 6. januar 2025
Glædelig jul og godt nytår 🎅🎁

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Dansk Kontorstole Forsyning ApS
CVR-nr. 36556765
Naverland 34
2600 Glostrup
salg@kontorstole.dk
Tlf: 70 60 50 05

1. Priser på Kontorstole

Alle anviste priser på Kontorstole.dk er inkl. 25 % moms og i DKK, såfremt intet andet er nævnt. Priserne er dog udeukkende gældende i Danmarks grænser, eksl. Sverige, Norge, Finland og Island.

3. Salg af kontorstole og generelt – Handelsbetingelser

De viste priser er ved bestillingstidspunktet, og kun gældende på daværende tidspunkt. 

4. Levering af kontorstole:

Vi benytter primært Post Danmark, DHL, DPD og GLS til at levere vores kontorstole og indenfor 1-3 dage.

Vi leverer selvfølgelig alle pakker til døren.

Vi leverer kontorstole i DanmarkSverigeNorgeFinland og Island.

5. Afbestillinger af ordre og varer

Ønsker du at afbestille eller annullere en bestilling udført tidligere, bør det som udgangspunkt ske ved at sende en mail til salg@kontorstole.dk, hvor emne/subjekt er “Afbestilling”, hvori ordrenr. samt bestillingstidspunkt fremgår. Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 70 60 50 05 , man-fre 10.00 – 18.00. Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail, de ikke længere ønsker, kan denne returneres til afsender med teksten -Afbestilling- indsat i emne/subject.

6. Betaling for en vare

Mulige betalingsmåder er betalingskort samt forudbetaling via bank

Betaling med betalingskort via Nets og Epay:
Hos os kan du betale med disse (næsten alle) kort:

Dankort, Mastercard, Visa, JCB mv. (Kontorstole.dk betaler alle gebyrer her til)

Dette er en sikker side som ingen andre kan læse. På denne side indtaster du dine dankortoplysninger, som så cleares hos PBS, dette tager kun få sekunder, og du får svar med det samme.

Du får på skærmen oplyst et totalbeløb for din ordre 
Herefter udfylder du betalingsformularen med dit kortnummer samt kortets udløbsdato (begge findes på forsiden af kortet).
Du skal herefter udfylde kontrolcifrene. (De sidste 3 tal på kortets bagside)
Efter godkendt betaling modtager du på skærmen en bekræftelse på betalingen.

Når varerne afsendes fra butikken, skal ekspedienten manuelt anmode om overførsel, og kan aldrig overføre mere end det du har reserveret.
Så hvis du ikke som forventet kan få de varer du har bestilt, og ordren måske annulleres er der ikke hævet noget på dit kort.

Såfremt I tilbyder betaling via bankoverførsel (Nordea), skal I oplyse at ”Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen”. 

Køb på delbetaling eller afbetaling med ViaBill: 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og først herefter falder den rente- og gebyrfrie månedsydelse for hvert den 20. i måneden.

Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om ViaBills vilkår og betingelser: ViaBill Kredit

ViaBill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler ViaBill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan ViaBill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål.  For yderligere information om ViaBill besøg www.ViaBill.com Her kan du også læse mere om ViaBills beskyttelse af personoplysninger.”

Bemærk venligst! 

Hvis betalingen ikke bliver gennemført får du en besked om dette. 
Det skyldes typisk at enten kortnummer eller udløbsdato er indtastet forkert. 
Du kan blot kontrollere oplysninger og forsøge igen.

Vores betalingssystem er godkendt af PBS. 

7. Fortrydelse af en ordre eller bestilling

Du har som forbruger (forbrugerkøb fjernsalg) 14 dages fortrydelsesret og tilfredshedsgaranti gældende fra varens modtagelse. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved salg@kontorstole.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen som du finder længere nede.  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Se mere her:

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. 

Har du foretaget købet fra udlandet, kan du ligeledes rette henvendelse her: Europa-Kommisionen 

Returnering af en kontorstol

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Udgifterne for returnering betales af kunde 

Varer undtaget fortrydelsesretten:

  1.     Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. 

Dansk Kontorstole Forsyning er en del af Emærket, Webshop Mærket og CSR Mærket.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det fulde beløb refunderet hurtigt og indenfor et par dage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 

Dansk Kontorstole Forsyning
Naverland 34
2600 Glostrup 

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Bemærk at Dansk Kontorstole Forsyning tilbyder tilfredshedsgaranti og at en vare kan afprøves og testes i 14 dage og skulle man mod forventning vælge at returnere varen vil man få det fulde beløb man gav for varen returneret. 

Erhvervskøb (business to business):

Som erhvervskunder betragtes private virksomheder, offentlige institutioner, foreninger, fonde og selvejende institutioner.

Vi tilbyder ligeledes returret ved erhvervskøb.

8. GARANTI & REKLAMATIONSRET:

Der ydes 10 års garanti på følgende dele: Hjul, gaslift og fodkryds, dog ikke på sliddele som overflader, armlæn m.v. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reparation af stolene tager typisk 1-2 uger.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer, mangel på vedligeholdelse eller groft misbrug fra brugerens side er naturligvis ikke dækket af garantien eller reklamationsretten.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Varen sendes til:
Naverland 34
2600 Glostrup
Tlf: 70605005 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt som, modtaget stand mv. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik 

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Dansk Kontorstole Forsyning IVS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige hos Dansk Kontorstole Forsyning IVS er Thomas Nielsen. 

Dine oplysninger sælges eller videregives ikke til en 3. mand. 

Som registreret hos Dansk Kontorstole Forsyning IVS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til:

salg@kontorstole.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Thomas Nielsen.Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 20. november 2020

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)  

Til:

Kontorstole.dk

Naverland 34

2600 Glostrup

E-mail: salg@kontorstole.dk

Tlf: 70 60 50 05

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: 

________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________    

Modtaget den: _______________________________ 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)